Vetepa.hu / Elektro / Érintés nélküli VAPE gyújtás

Pionýr érintés nélküli gyújtás

Pionýr érintés nélküli gyújtás
65 229 Ft incl. KÁD
51 361 Ft ÁFA nélkül
Elérhetőség
Raktáron
Termék kódja: VAPS76
Súly: 1190 g
Gyártó: Česká Republika

Vásároljon árut többért 207 Ft és kedvezményt kapsz 5%

0  Ft
207 Ft

Leírás

Az érintésmentes gyújtás az 550-es, 555-ös, 05-ös, 20-as, 21-es és 23-as típusú Pionýr motorkerékpárokhoz készült. Ez a gyújtás jelentősen javítja a motor működését és megbízhatóságát, amit különösen a versenygépek értékelnek. A beszerelés egyszerű, a motor módosítása nélkül – minden ugyanúgy illeszkedik, mint az eredeti gyújtás.

A fényteljesítmény 20W, ami elég az első izzóhoz 6V 15/15W és a hátsó izzóhoz 6V 5W. Az izzóknál viszont figyelni kell a gyártóra, mert az olcsóbb típusoknál más fogyasztású (W) izzószál lehet, ami alacsonyabb fénysűrűséget eredményez.

A világítási áramkör bekötése: Két sárga kábel van az első és a hátsó lámpákhoz. Kombinálhatók egybe, és a kapcsolódobozhoz vezető kábelre csatlakoztathatók, de javasoljuk a közvetlen csatlakozást: az egyik kábel az első, a másik a hátsó lámpa kapcsolójához.

A feszültségstabilizátor csatlakoztatása: A készletben található feszültségstabilizátor egyszerű csatlakoztatással rendelkezik:

  1. Stabilizátor rögzítése: A stabilizátor fém alappal rendelkezik, D6 átmérőjű furattal, amelyet földelni kell. Ideális esetben rögzítse a stabilizátort a motorkerékpár vázához.

  2. Stabilizátor csatlakoztatása: Csatlakoztassa a stabilizátor szabad végét a fényáramkörhöz egy bilinccsel. Illessze be a gyújtástól származó sárga vezetéket a bilincs átmenő furatába, és csatlakoztassa a sárga vezetéket a stabilizátortól a nem átmenő nyíláshoz. Nem mindegy, hogy melyik sárga vezetéket használod.

Figyelem: Ha a lámpák hosszabb ideig ki vannak kapcsolva, és az összes áram a stabilizátorba megy, az megsérülhet.

Javaslat: Csatlakoztassa közvetlenül a lámpákat. A lámpáknak nincs hatása a szikra erősségére, ezért mindig égniük kell. Csatlakoztassa az egyik sárga vezetéket a hátsó lámpához, a másikat a kapcsolódobozhoz vezető vezetékhez. A kábelt azonban ne a kapcsolódobozra csatlakoztassa, hanem a kormányba vezető kábelre csatlakoztassa a villanykapcsolóhoz.