Kedves Vásárlóink! A cég Hrobice faluba költözik (Zlín régió). A hagyományos üzletekben történő közvetlen értékesítés TÖRÖLVE. A Hrobicénél csak a személyes átvételre készített megrendelések webáruházon keresztül történő kiszállítása és a javítási munkákhoz szükséges vágások/kattintások átvétele. A rendelés kiszállítása változtatás nélkül működik.

Panaszkezelési eljárás

Minden termékre vonatkozik a törvényes jótállási idő, amely 24 hónap, kivéve azokat a termékeket, amelyekre meghosszabbított jótállási idő és ezekre a termékekre kiterjesztett jótállás vonatkozik. A garancia az áru minden olyan nyilvánvaló és rejtett hibájára vonatkozik, amely nem egyeztethető össze az áru funkcionalitásával, hasznos és esztétikai tulajdonságaival. A vevő köteles az árut az átvételt követően indokolatlan késedelem nélkül megvizsgálni, ami azt jelenti, hogy az árut a fuvarozó átadja a vevőnek. A vásárolt áruval kapcsolatos reklamáció esetén a vásárló közvetlenül a gyártó hivatalos szervizéhez fordulhat. Ez a lépés jelentősen lerövidíti az igénylési időszakot és felgyorsítja a teljes igénylési folyamatot. A reklamációhoz vásárlást igazoló bizonylat, szállítólevél és jótállási jegy szükséges.

Egy másik lehetőség, hogy a megvásárolt árut elküldi az eladónak, és bemutatja mindazokat a dokumentumokat, amelyeket az eladó a reklamált áru megrendelés feldolgozása során átadott neki, azaz a szállítólevelet és a jótállási jegyet. A vevőnek abban az esetben is szükséges, ha a hibás árut visszaküldi az eladónak, azt hiánytalanul visszaküldeni, ahogyan az eladótól kapta. A reklamáció előrehaladásával kapcsolatos információkat e-mail üzenetek formájában küldjük el a vásárló által megadott címre. Az üzemeltető reklamációs címe megegyezik a telephelyével. A vevő a hibás árut saját költségén szállítószolgálattal reklamálhatja a telephely címére.

A csomagon jól láthatóan fel kell tüntetni a "IGÉNY" feliratot, és tartalmaznia kell: reklamált árut (beleértve a komplett tartozékokat is), a vásárlási bizonylat másolatát, a szállítási elismervényt, a jótállási jegyet, a hiba részletes leírását és a vevő megfelelő elérhetőségét (visszaküldési cím, telefonszám, e-mail). Az üzemeltető költségére feladott árukat nem fogadjuk el. Az üzemeltető fizeti a visszautat (érvényes reklamáció feldolgozása után). Jogosulatlan reklamáció esetén a vevőt az aktuális árlista szerinti kezelési költség terheli és az árut a vevő költségére és kockázatára a vevő címére postázzuk. A hiba jellegétől függően és az általánosan kötelező érvényű jogszabályokban, így különösen a Szt. A Polgári Törvénykönyv és a 40/1964. Az 513/1991. sz. Kereskedelmi Törvénykönyv módosításai és kiegészítései alapján a vevőnek lehetősége van reklamáció esetén különösen a hibás áru kijavítását vagy új árura cserélését követelni. Jogosulatlan reklamáció esetén a vásárló fizeti meg az üzemeltetőnél az áru reklamációjával felmerülő költségeket. Az eladó nem vállal felelősséget a termékek működéséből, funkcionális tulajdonságaiból és a termékek szakszerűtlen használatából eredő károkért, valamint a külső eseményekből és a nem megfelelő kezelésből eredő károkért. Az ilyen eredetű hibákra a garancia nem vonatkozik.

A jótállás nem terjed ki a nem megfelelő szolgáltatásból, a szakszerűtlen vagy nem megfelelő kezelésből, használatból és beszerelésből adódó, a használati útmutatóban foglaltakkal ellentétes meghibásodásokra, illetve az elosztóhálózat túlfeszültségéből adódó károkra. A garancia nem terjed ki a készülék túlzott mechanikai kopásból eredő sérüléseire sem.

A garancia nem vonatkozik a normál használatból eredő kopásra. Az alacsonyabb áron értékesített termékekre a garancia nem terjed ki azokra a hibákra, amelyekre alacsonyabb áron egyeztek meg.

A jótállás nem vonatkozik azokra az árukra, amelyeknél a védőzárak, információs matricák, sorozatszámok stb.

Nem terjed ki a jótállás az alábbi okok miatti károkra sem: az áru mechanikai sérülése, elektromos túlfeszültség (láthatóan kiégett alkatrészek vagy nyomtatott áramköri lapok), az áru olyan körülmények között történő használata, amelyek nem felelnek meg annak hőmérsékletének, porosodásnak, páratartalomnak, vegyi és mechanikai hatásoknak. az irodai környezet, szakszerűtlen beszerelés, kezelés, kezelés, vagy az áru gondozásának elhanyagolása miatt az áru túlzott rakodás vagy a dokumentációban meghatározott feltételekkel ellentétes használat következtében megsérült, vagy általános elvek, a megrendelő által módosított áruk (festés, hajlítás stb.), természeti elemek vagy vis maior által károsodott áruk.

A szerződéstől való elállás lehetősége - A megrendelés vevő részéről történő elállása A vásárlónak joga van elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül. törvénynek megfelelően. 2000. szeptember 14-i 367/2000.

Az adásvételi nyilvántartási törvény szerint az eladó köteles nyugtát kiállítani a vevőnek.

Ezzel egyidejűleg köteles a beérkezett eladásokat az adóügyintézőnél online nyilvántartani; műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.