Üzemanyagcsap Babetta 210, 225 ( M22 ) - CZ
3 018 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Leírás
Az üzemanyagcsap Csehországban készült. A menet átmérője M22 x 1.
Megjegyzés az összeszerelésről és a működtetésről, ahol a leggyakoribb hibákat követik el:
- a csaptelep beszerelése előtt győződjön meg arról, hogy nincsenek szennyeződések a tartályban
- a tartály menetes csatlakozásának illeszkedő és tömítő felülete, ahol a csapszűrő pereme illeszkedik, tiszta és sima. Ellenőrizze a csapszűrő peremét (amely a tömítést képezi) is, hogy nincs-e túlfolyás a formából, ha igen, tisztítsa meg éles késsel.
- az anyát 60%-ban a csapra, 40%-ban pedig a tartályra kell felhelyezni. Ennek legjobb módja, ha az anyát 2 menettel csavarjuk fel a csapra, majd a csapot az anyával együtt helyezzük a tartály peremére, és csak az anyát forgatjuk el (fogjuk a csapot úgy, hogy ne forogjon el). Az ellentétes menetnek köszönhetően egyenletesen húzódnak össze. Húzza meg teljesen a csapot, amíg ellenőrizte, hogy a csap forgása megfelel-e a műanyag keretburkolat furatának.
Információk a kakasvezérlőről - a kakas funkciója a következő: a mindent lezáró gumiszalagba nyomódó vezérlő " T " alakú (a rövidebb oldala a gumiszalagnak támaszkodik). Ha ezt a kart eltérítem a tengelytől, az érintkező felület eltér a gumiszalagtól, és átengedi a benzint. Leggyakrabban ez akkor történik, amikor csak megnyomod a vezérlőkart a benzin kiengedéséhez, és megálláskor az ujjaid között fogod elkapni.
Az üzemanyagcsap szabályozókarját úgy kell helyesen megfogni, hogy az ujjaid között tartod és a tengelye körül forgatod, nem pedig rányomod!
Emiatt az M16 (az utolsó, a Bab. 210, 225 tankokban használt változat) és az M16/22 csapok már egy olyan vezérlőkereket használnak, amelyet csak az ujjak között tartva lehet mozgatni, és a tömítéstengely és a vezérlőtengely nem egy darabból áll.