Vetepa.hu / Alváz / Üzemanyagrendszer - szívó

Üzemanyagcsap Babetta 210, 225 (M22) - import

Üzemanyagcsap Babetta 210, 225 (M22) - import
2 972 Ft incl. KÁD
2 340 Ft ÁFA nélkül
Elérhetőség
Elfogyott
Termék kódja: BAB601691020
Súly: 76 g
Gyártó: TW
Termék elfogyott és nem vásárolható meg.
Monitor tárolás

Leírás

Sárgaréz gézszűrő üzemanyagcsap bevonatos anyával. Az üzemanyagcsap 3 szokásos szelephelyzettel rendelkezik (zárt - nyitott - tartalék).

Motorkerékpárokhoz tervezve:

  • Babette - 210, 225

Műszaki paraméterek:

  • Csapszűrő - műanyag: ø12 x 92 mm
  • Takaró anya - horganyzott acél: M22x1
  • Tömlőcsatlakozás: ø6 / ø6,6 mm
  • Benzintömlőhöz: 5/6 mm

Tajvanon készült

Megjegyzés az összeszereléshez és üzemeltetéshez, ahol a leggyakoribb hibákat követik el:

- a csaptelep felszerelése előtt győződjön meg arról, hogy nincs szennyeződés a tartályban
- a tartály szerelvényének ülő- és tömítőfelülete, ahol a csapszűrő éle fekszik, tiszta és sík. Ellenőrizze a csapszűrő szélét is (amely a tömítést képezi), ha túlfolyt a formából, ha igen, tisztítsa meg egy éles késsel.
- az anyát 60%-ban a csapra és 40%-ban a tartályra kell felszerelni, ezt úgy érheti el a legjobban, ha az anyát 2 menettel rácsavarja a csapra, majd a menetes anyát a csap karimájához helyezi. tank és csak az anyával forgasd (tartsd a csapot, hogy ne forogjon) Az ellentétes menetnek köszönhetően egyenletesen húzódnak össze. Húzza meg szabadon a csapot, amíg meg nem ellenőrzi, hogy a csap forgása megfelel-e a keret műanyag fedelében lévő furatnak.

A csapszabályzó információi - a csap funkciója a következő: a mindent tömítő gumiba nyomó vezérlés " T " alakú (a rövidebb fal a gumin nyugszik) ha eltérek a tengelytől ez a kar, a leszállófelület eltér a gumitól és átengedi a benzint. Leggyakrabban akkor fordul elő, amikor csak megnyomod a vezérlőkart, hogy kiengedd a gázt, és amikor megállsz, már az ujjaid közé akadsz.

A tüzelőanyag-csap vezérlőjének fogantyúját helyesen kell az ujjai közé fogni és a tengelyében elforgatni, nem rányomni!

Emiatt az M16-os (utoljára a Bab. 210-es, 225-ös tankokhoz használt változat) és az M16/22-es csapok már olyan vezérlőkereket használnak, amelyet csak az ujjak között tartva lehet mozgatni, és a tengelye a tömítés és a vezérlőtengely nem egy darab.